Zatrudnimy specjalistę ds. inwestycji
 
Data wystawienia: 2017-11-17
Wystawca:
Telefon: 87 737 94 07

 
opis:
Dynamicznie rozwijająca się firma Pol-Foods Sp. z o.o. w Prostkach poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista ds. inwestycji. Zadania: • Koordynacja prac inwestycyjnych realizowanych w Spółce • Prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów • Analiza dokumentacji projektowej oraz umiejętność czytania projektów • Zbieranie ofert oraz kontakt z dostawcami Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe techniczne ( inżynier budownictwa ) • Mile widziane praktyczne doświadczenie w realizacji projektów budowlanych na stanowisku specjalisty ds. inwestycji lub podobnym • Znajomość prawa budowlanego oraz bardzo dobra znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych • Umiejętność budżetowania i sporządzani a kosztorysów • Zaangażowanie, operatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki • Biegła znajomość obsługi komputera ( AutoCad oraz programy do kosztorysowania ) • Dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie • Stabilne warunki zatrudnienia • Atrakcyjne wynagrodzenie • Premie kwartalne oraz bony świąteczne • Możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenie umiejętności pracy w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
Podobne ogłoszenia
Kierownik Elektromarketu
Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć...
Kierownik Elektromarketu
Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Kierownik Elektromarketu Miejsce pracy: Grajewo Co możesz zyskać pracując u nas: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy • Stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Wysokie wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym • Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert • Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń • Dużą samodzielność w działaniu • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport • Specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: • Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM • Zarządzanie zespołem pracowników • Realizację planów sprzedażowych • Utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta • Motywowanie i ocenę pracowników • Organizację i planowanie czasu pracy podległego zespołu • Coaching pracowników Od kandydatów oczekujemy: • Min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane zarządzanie w handlu) • Wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników • Odporności na stres oraz doskonałej organizacji pracy • Komunikatywności, kreatywności, samodzielności • Znajomość branży RTV, AGD, IT/MM będzie dodatkowym atutem • Niekaralności Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl. W zakładce OFERTY PRACY (zamieszczona w prawym górnym rogu) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj teraz”. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
kontakt@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011