Czwartek
28 marzec 2024


Imieniny:

Anieli, Kasrota, Soni
Czwartek

° °
Piątek
Sobota
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność
2013-07-01 17:49:47

W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast Polski zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.


Przekaz zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.

W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.

Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Publicis. Realizuje ją dom produkcyjny Summer 76. Zdjęcia wykonał Krzysztof Opaliński.


Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-3-91-19-28.compute-1.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011