Praca
(1)
  • Szukam (0)
  • Zatrudnię (1)
  • RTV i AGD
    (0)
  • kupię (0)
  • Inne (0)
  • Sprzedam (0)
  • Aparaty (0)
  • Usługi
    (1)
    Nieruchomości
    (0)
  • Wynajmę (0)
  • Działki (0)
  • Zamienię (0)
  • Wyposażenie (0)
  • Sprzedam (0)
  • Kupię (0)
  • Motoryzacja
    (0)
  • Samochody osobowe (0)
  • Części (0)
  • Inne pojazdy (0)
  • Telefony
    (0)
  • Kupię (0)
  • Sprzedam (0)
  • Książki
    (0)
  • Szkoła podstawowa (0)
  • Szkoła gimnazjalna (0)
  • Szkoła średnia (0)
  • Szkoły wyższe (0)
  • Oddam
    (0)
  • Zwierzęta (0)
  • Pozostałe (0)
  • Odzież i obuwie
    (0)
  • Dziecięce (0)
  • Damskie (0)
  • Męskie (0)
  • Okolicznościowe (0)
  • Dodatki (0)
  • Rolnictwo
    (0)
  • Maszyny (0)
  • Zwierzęta (0)
  • Nawozy (0)
  • Pozostałe (0)
  • Komputery
    (0)
  • Stacjonarne (0)
  • Laptopy (0)
  • Drukarki (0)
  • Monitory (0)
  • Części (0)
  • Dom i ogród
    (0)
  • Meble (0)
  • Narzędzia (0)
  • Artykuły dziecięce (0)
  • Opał (0)
  • Internet i komputery
    (0)
  • Kupię (0)
  • Zguby, zaginięcia
    (0)
  • Zaginął (0)
  • Edukacja
    (0)
  • Korepetycje (0)
  • Pisanie prac (0)
  • Pozostałe
    (0)
  • Poznam (0)
  • Kierownik Elektromarketu
    Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Kierownik Elektromarketu Miejsce pracy: Elbląg Co możesz zyskać pracując u nas: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy • Stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Wysokie wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym • Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert • Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń • Dużą samodzielność w działaniu • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport • Specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: • Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM • Zarządzanie zespołem pracowników • Realizację planów sprzedażowych • Utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta • Motywowanie i ocenę pracowników • Organizację i planowanie czasu pracy podległego zespołu • Coaching pracowników Od kandydatów oczekujemy: • Min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane zarządzanie w handlu) • Wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników • Odporności na stres oraz doskonałej organizacji pracy • Komunikatywności, kreatywności, samodzielności • Znajomość branży RTV, AGD, IT/MM będzie dodatkowym atutem • Niekaralności Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl. W zakładce OFERTY PRACY (zamieszczona w prawym górnym rogu) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj teraz”. Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy w Media Expert? Wejdź na stronę www.kariera.mediaexpert.pl Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”
    Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
    kontakt@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011