Wtorek
19 marzec 2024


Imieniny:

Aleksandryny, Józefa, Nicety
Wtorek

° °
Środa
Czwartek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Zmiany w Urzędzie Miasta, nowy regulamin organizacyjny wszedł w życie
2015-05-31 18:27:11

Nowe wydziały i nowi naczelnicy i chodź na stronie urzędu miasta nie ma jeszcze aktualizacji to nowy regulamin obowiązuje od 29 maja. Zobacz co się zmieniło w pracy urzędników.


Miał wejść z końcem marca wszedł z końcem maja. Co prawda na stronie Urzędu Miasta Grajewo nie ma jeszcze zmian, to nowy regulamin organizacyjny pracy urzędu już funkcjonuje, wszedł w życie z dniem podpisania przez burmistrza, czyli 29 maja. Poprzednie zarządzenie burmistrza z 15 stycznia 2015 roku i zmiana schematu organizacyjnego urzędu miasta była podyktowana wprowadzeniem dwóch zastępców. Nowe zarządzenie i nowy schemat z końca maja niosą za sobą większe zmiany. Zmienił się naczelnik wydziału oraz są nowi kierownicy referatów. Wydział inwestycji i pozyskiwania środków został podzielony na dwa inne, referat pozyskiwania środków i referat inwestycji. Referat strategii rozwoju i promocji miasta został zlikwidowany, a w jego miejsce powstało samodzielne stanowisko pracy do spraw promocji. Powstało również samodzielne stanowisko pracy do spraw oświaty.

Kto pod kogo podlega?

W starym zarządzeniu i strukturze organizacyjnej sekretarz nadzorował pracę wydziału organizacyjnego i biura rady miasta. Teraz oprócz wspomnianych wydziałów pod sekretarza podlegają dodatkowo samodzielne stanowisko ds. oświaty i ds. spraw promocji. I zastępca burmistrza nadzoruje pracę wydziału spraw obywatelskich, urzędu stanu cywilnego oraz referatu pozyskiwania środków (poprzednio był to referat strategii rozwoju i promocji miasta). Pod II zastępcę podlega wydział gospodarki komunalnej, wydział nieruchomości i planowania przestrzennego i referat inwestycji (poprzednio był wydział inwestycji i pozyskiwania środków)

Nowe wydziały i ich obowiązki

Do zadań referatu pozyskiwania środków będzie należało szereg obowiązków m.in poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych miasta, pozyskiwanie środków finansowych i wdrażanie projektów z funduszy strukturalnych i funduszy spójności, wskazywanie inwestycji, które mogą być finansowane lub dofinansowane ze źródeł zewnętrznych, realizowanie procedur finansowania lub dofinansowania zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych czy też współpraca z referatem inwestycji przy realizacji inwestycji finansowanych z udziałem środków zewnętrznych.

Natomiast referat inwestycji będzie miał za zadanie m.in przygotowywanie programów rozwoju urządzeń komunalnej infrastruktury technicznej, przygotowywanie propozycji do budżetu w sprawach planowanych inwestycji w oparciu o wnioski mieszkańców miasta, jednostek i zakładów budżetowych oraz wydziałów z posiadanej dokumentacji i opracowanych planów wieloletnich, zlecanie i nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowych planowanych inwestycji zgodnie z przepisami prawa, przygotowywanie i realizacja zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie miasta zgodnie z przepisami prawa, rozliczanie prowadzonych inwestycji, czy współpraca z inwestorami, referatem promocji miasta i innymi Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi miasta.

Wakaty, wydziały i naczelnicy

Nowy schemat organizacyjny jak poprzedni zawiera tyle samo, czyli 63 etaty, z tym, że w nowym nie jeden a dwa wakaty są wolne. W związku z tym w nowym schemacie zabrakło miejsca dla jednej osoby - informatyka, a wydział finansowy zostaje zwiększony o jeden etat i liczy ich 12. Do finansowego doszło stanowisko głównego księgowego i w tej chwili wakat jest wolny. Zapewne niebawem na to wolne miejsce zastanie rozpisany konkurs. Kolejne zmiany dotyczą wydziału gospodarki komunalnej. Zmniejszono go o jeden etat podinspektora i obecnie liczy 8 etatów. To nie jedyne zmiany w tym wydziale, zmieniono również etat podinspektora na pomoc administracyjną. Nowe dwa wydziały, które powstały, referat pozyskiwania środków i referat inwestycji liczą po 3 osoby, kierownika i dwóch inspektorów. W pozostałych wydziałach ilość etatów nie zmieniła się. Zmienił się tylko naczelnik wydziału organizacyjnego, wydział ten liczy 14 etatów. Wydział spraw obywatelskich to 5 etatów, nieruchomości i planowania przestrzennego 6, urzędu stanu cywilnego 2 i biura rady miasta 2.



Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011